Hello you.

Freeeeeeeeeeeedag. !!
jihooo!!
Idag så hände det väl inte så mycket. Eller vi var och tittade på någon konsär i Vallentuna centrum. Juste på spanskan fick jag, Frida och Sofia en srattatac. Ingen kmr att fatta. Så det är inte värt att berätta. Men nu kmr lite bilder från bowlingkvällen:

Jag och Alice dansade på busshålplatsen.x)

Sofia gör strike och jag, hih, står där.

sofi gör en misslyckad omgång.

Det fick bli den sista. Ikväll ska vi frira Linn som fyllde 19 år igår. Sen jag jag vara med Alice, Corwen, Frida, Sofia och Linn :
)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hahahah .. Jag är ju rätt snygg när jag ligger där på golvet och sörjer för att de inte blev en strike :P

2008-11-15 @ 20:39:38
URL: http://sofree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0