Måndag

Hejsan.
Puh. Äntligen så är det över. Man behöver inte vara ororlig och man behöver inte sitte uppe och plugga. Jag pratar om No-provet. Nu är det gjort och det gick väl bra. Jag kom på lite saker efteråt men jag fick med de vikigaste. Brabra.

Efter skolan så åkte Sofia med mig hem som alltid på måndagar och i dag så va Cornelia också med. Vi flummade och gjorde nudlar och faktiskt halva matteläxan. Sen gick vi ner till tåget. Sofia skulle till dansen och jag skulle hem till pappa och Cornelia hem till sig. Det var hur kallt som hällst. + att när vi stog där nere så så ngn i högtalarna att det var stömmavbrott. Så Sofia fick ta ersättningsbuss. Men det gick väll bra hoppas jag .

Uch vilket väder!!

Vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0