Fredag


vi är suddiga...

Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen:
Cornlia sov hos mig, Vi gick upp runt 10. Åt mandariner och skorpor. Vi va inne på datan och kollade på "totally spies". HAHA.  Vårat nya favorit tv-pogram. Vi gjorde också pannakakor och kolakakor.Gott,gott. Sen gjorde vi inte så mkt mer. Vi gick i pyamas hela dagen. Mys.

Senare så kom Cornlias mamma och hämtade henne. Juste bloggpaus-Cornlia är inte länge bloggpaus-Cornlia utan vanliga cornelia. Med ny design och allt.

Idag så ska jag snart hem till pappis och tat lugnt idag igen.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

bara så att alla vet så älskar jag frida :D

2008-10-31 @ 16:02:45
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0