HEMMA AGAIN

Nu är jag hemma från en helg i Kungälv. Hann inte skriva under helgen.. Men nu får ni bilder.

Precis som alla andra resor så började denna resa med packning. Inte det roligaste men det måste göras

Bussresor är roliga, långtråkiga och långa. Denna resa gick på 6 tim. Snacka om att man får ont i rumpan. hah sofia.

bredvid mig satt min lilla sofia. Vi satt på bästa platsen dårå. Sötingarna Cornelia och Johanna satt nära och snotte min kamera då och då.

Vi stannade på Brändåsen och åt pannkaka.
Resan fortsatte mot Kungälv. Då lekte:

tove,

tessi och

jag med Fridas hår.
Sen var jag tvungen att ladda kameran och glömde så klart kameran i klassrummet. Så det blev inga bilder från första dagen..
Vi gick upp kanske vid 7. Åt frukost och tog bussen till hallen där vi skulle spela. I mitt lag var det: Jag, Sofia, Hedda, Linnea s och k, Malin, Erika och Anna. Vi spelade 4 gruppspelas matcher och vann alla. Vi blev ett i gruppen. Vi spelade kvatsfinel samma dag mot vallentuna. Vi förlorade och gick inte vidare men det gjorde ju det andra vallentuna laget. Så för oss väntade nästa dag 5-8 pris spel. På kvällen så träffade vi våra VV:s (Värnamo Vänner) hah världens bästa förkortning.
senare på kvällen så lekte jag, Sofia, Linnea s och k, Madde, Ohm och Tessi saning konka. hah. Vi hade kul men sen gick bran larmet. Vi sprang till vårt klassrum. Men ingen trodde oss. För det ringde bara i halva skolan där vi va. Men det dröjde inte länge för än alla stog ut i regnet.

Brandbilen var där.
Nästa mogon gick jag upp vid kvart i 7, åt frukost. Spelade match mot s-tälje. Förlorade. Faste det var jämt. Spelade mot veddinge, Förlorade, Det var jämt igen. Menmen vi slutade åtta. äm vi duschade och åkte och kollade på Cornelias lag som spelade fimal mot sollentuna.


Fasten Cornelia smashade in några grymt snygga bollar så förlorade Cornelias lag och slutede tvåa.
Cornelia blev ledsen. Jag och sofia är så söta och snälla så vi gick till Maxi och köpte en liten sak till cornelia.

Gullig va?
sen kollade vi på vallentuna som spelade final mot Solletuna. DOM VANN!!

Dom hoppade ner från prispallen fulla av glägje
Sen bar det hemmot. En ända lång buss resa som slutade med rumpont och trötthet.....
ojojoj vad långt inlägg. Menmen nu ska jag ta och kolla lite på tv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0