Lördag - tråkigt

Hejsan (igen)
Hah nu uppdaterar jag igen. Jag skrev ju för kanske en kvart sen. men jag har lite tråkigt och det är säkert bara kul om det finns något nytt när man kollar i bloggen. + att jag har lite och berätta. En sak som kanske inte är så kul får er att veta. hihi min besökare har börjat stiga :D haha. Men jag är glad. och i morrn ska jag spela div 3 match. Jag var ju sjuk förra helgen så då kunde jag inte spela. Men nu ska jag spela. Jag är taggad till tusen. Men jag är en person som lätt blir nervös. och nu är jag feet närvös! Men samtidigt mycket taggad. MEn nu tänkte jag kolla lite på stjärnor på is. hah. Hej så hörs i morn  ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

hur kollar man hur många besökare man har ? :S

2008-10-19 @ 12:42:34
URL: http://lij.blogg.se/
Postat av: FRIDA

hah. svårt att förklara men man kilickar på statestik i guess. ;)

2008-10-19 @ 15:33:44
URL: http://friidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0