Måndag - Night

Hejsan Svejsan.
Nu har jag precis ätit lite kvällsfika, te med en macka. Sådana god, you know sofia. Ligger nu i soffan bakom datan. Kollar lite på design Simon and Tomas. hah. Nej, det är mamma och Fredrik (min bror) som kollar. hah

ååååh! Tänk på Fredag.. PÅ FREDAG! så åker jag till kungälv. Kanske sofia kan skriva i min blogg under helgen. Vi får se. Men jag och  Sofia ska "typ" spela 6-manna. För annars ska vi spela 6 i ett lag. Sry Cornelia.. Jag öääääääängtar!! Jag och Sofia ska ju träffa vanessa och alla dom. Det kmr bli sååååå roligt. hha
äämh vi ses. ♥

ooh höll på att glöma! En liten nyhet sofia har slutat bita på naglarna! haha .

Kommentarer
Postat av: Linn

läääääängtar som fan

2008-10-20 @ 21:48:15
URL: http://lij.blogg.se/
Postat av: sofia

hahah självklart, jag kan skriva i din blogg och dom där mackorna är sjuuuuuuuuukt goda (A) <3333

2008-10-21 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0