PALLA RUBRIKER.

Hejsan!
Nu har jag precis ätit lite frukost, Bullar mums. Janne bakade några bullar igår. det var ju kanelbullens dag. Sånna dagara gillar jag :) Men nu kmr lite från igår

Klockan kvart i åtta så veckte min mammi mig. Jag åt frukost och tog på mig alla stuff. Sen bar det av till tellus hallen. Det var dax för sesongens första u17. Roligt, roligt. MEN det var ju så att jag är inte friktigt frisk ennu.. Men jag bestämmde mig för att åka dit och försöka spela. Första matchen (mot söderteljes lite semre lag) spelade inte jag men i van enkelt iaf. Nästa match (mot nått lag typ uppsala) spelade jag. Det var väll ingen tuff match. Man stog mest och survade... eftérsom den matchen inte var så svättig så bestämmde jag mig för att spela nästa match (mot ? kmr ite ihåg). Vi vann men denna gmatch var lite mer svättigt än de förra matcherna. Men då var det så att jag inte kännde mig så bra; jag blev trött, frick ont i halsen och huvudet igen. Så det blev inga mer matcher för mig. Mitt lag spelade vidare. Det var dax för kvartsfinal mot ? (har så dåligt minne) MEn vi vann iaf. Då var det semifinal.. Mot självaste s-telje (södertelje)! åå dom är bra. haha mer än bra! Deras survar dyker ner i golvet! Så vi förlora :( Men det var ju ingen viktig turnering så de spelade ingen roll. Men vi hade fortfarande chans till tredje platsen. I den andra semin så spelade Vallentuna (de andra laget) moto kolbäck. Vi skulle möta dom som förlorade och dom som vann skulle möta s-telje i final. Vallentuna vann så fick fick möta kolbäck och vi vann! så braa! :D
Hemma tog jag ett varmt bad och tittade lite på tv.
Idag så är det lugnt. Så himla tråkigt väder! Önskar soooooool
seeya

Kommentarer
Postat av: Frida

www.friidi.blogg.se/frida

Röööööösta!

2008-10-05 @ 11:47:47
URL: http://friidi.blogg.se/
Postat av: Cornelia

jag åt också bulle till frukost (A)

2008-10-05 @ 12:23:11
URL: http://ccorwen.blogg.se/
Postat av: Frida

Nice bajs.

2008-10-05 @ 12:54:39
URL: http://friidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0