TISDAG - SYDPOOLEN

Hejhej.
Idag så åkte min och min parallel (eller hur det stavas :s) klass till sydpoolen (ett bad i södertjäle) Det tog vääldigt lång tid men vi roade oss med mycket skoj. Jag, Emma och Alice lekte kull (haha låter skitkul va?) men bohjort och cornelia var med en liten stumd. Men vi hade iaf skit kul.
Jag bjuder på lite bilder på dagens outfitt.

leggings; svarta från gina tricot.
shorts; Avkippta lee jeans från jc.
Linne; Svart från h&m.
Kofta; Orange från gina tricot.
Halsduk: Grå/brun/vit/blommig från h&m

Men nu ska jag ... jag vet inte vad jag ska göra.
seeu


Kommentarer
Postat av: sofia

asså jag bara undrer en sak .. du skriver seeu i slutet och då undrar jag om du ser mig .. ? hmm :P

hahahh bäst humor i know !

aja tack för en mysig dag på badet med dig bästis <33



PS: även fast vi inte badade så mkt tsm .. :P <3

2008-10-14 @ 19:33:54
Postat av: Frida

hah sofia du är bara lite kondtig du.

2008-10-15 @ 17:42:51
URL: http://friidi.blogg.se/
Postat av: sofia

konstig* menar du vell ;o

haha jaa jo jag vet men jag skäms inte över de iaf ;) <3

2008-10-18 @ 11:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0