Lördag - Med Sofia

hejsan hoppsan.
Idag så vaknade jag runt halv tio, åt frukost. LIte senare skjutsade pappis mig till Sofia. Vi tog lite kort. Nej massor med kort. Ca kl 20 i 3 gick jag, sofia och sofias bror, Micke, ner till centrum får att kolla ilte på EMD. Vi träffade Malin och några andra söta små saker. Det ar lite små roligt att EMD spelar i vallentuna c . Vf skulle dom vilja spela i lilla Vallentuna? jaja när de spelat klart skulle dom singnera. Vi hade inge papper så vi tog sofias svenska-bok som hon hade kvar i väskan. Men vi fick ju inte några autografer. Precis när vi skulle gå in så skulle dom gå. Men dom släppte in de små flickorna som stog bakom oss. Sofia fick lite damp. hah. Men hon var ju samtidigt glad eftersom Danny log åt henne. Juste det var en liten tjej som stog bredvid oss i kön som hela tiden sa: aj aj aj men aj aj aj aj aj. Jag och Sofia Blev lite iiriterade på henne. Sofia började snacka med henne. Hah det var skit kul.Sen gick vi hem till Sofia igen och la in bilderna på datan. Ni får bilderna senare eftersom sofia inte har skickat dom till mig ennu. Nu ska jag kolla  in lite bloggar. Vi ses ♥    

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah japp de va skiita roligt ;)

älskar dig <3

2008-10-18 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0