Tankar

Jag hatar att vara sjuk, vist det är inte så värst roligt i skolan men jag är hällre där än att ligga och må dåligt. Nu mår jag inte så dåligt men jag är inte helt frisk häller. Jag vet inte om det blir skola i morrn eller inte. Men jag måste bli frisk tills på lördag för då är det turnering och på Söndag så är det div 3 match. Jag vill gärna vara med på det. Jag ska i allafall inte vara med på träningen. Just för jag ska kunna bli frisk.. Man har såååååå äklig smak när man har ont i halsen. Fy! Jag dricker regelbundet ett glas saft eller något annat gott. uchuch vill bli frisk nu! 

Jag kmr bli frisk..
Nja vi får väll se...
(jag har samma tankar som cornelia, vill ha kamera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0