aaaaaaaaah ! HJÄÄLP!

kl 20 i nio så fick alice ett sms,
om 20 min kommer jorden gå under..
Det blev litepanik. Ingen viste om man rtodde på det eller inte..Men jag, alice, cornelia, sofia, frida, lin och lovisa satte oss och kollade spänt på klockan. När det var ca 2 min kvar så gick vi till vår klocka som typ går rätt ..(nån satelit klocka typ) på den stog det:
09:00 !!
aahh . men inget hände.... de visade vara några forskare som skulle testa nått . vet inte riktigt vad menmen.
Resten av dagen så var allt lugnt. Nu en liten lista från http://www.hejalic.blogg.se/ 

Bläddra i telefonboken...
Har du pussat nummer 2 ?
Alice - ssåklart xp

Vad har du för relation med nr 20?
Inez - volleybolllaget

När ska du träffa nr 30?
Karolin löfenborg - i morron hoppas jag :)

Är nr 18 söt?
 Min bror - skit söööt x)

Vad var ditt första intryck på nr 33?
kim wallin - å det kommer jag väärkligen INTE ihåg

När träffade du nr 12?
Emelie Nord - idag :D

När ska du träffa nr 14 nästa gång?
Erika - i morrn :p

Är du nära vän med nr 13?
Emma - kanske inte nära vän män vän

Har du gått på bio med nr 4?
Anton - har väll hänt :)

Skulle du kunna dejta nr 5?
bohjort - nja, knappast

vad pratar du och nr 45 oftast om?
Nick -  jahadu vet inte

Känner du nr 1?
adde -  bästfriends liksom :p

Skulle du kunna ge nr 6 en kram?
cornelia -  alltid vill jag de <33
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0