Hej alla glade

Varför händer inget? varje dag ser ju lika dan ut. Det händer inte något i mitt liv! Just nu känns det som det inte händer något nytt så nu önskar jag att det ska hända något!

sry om jag lägger över min desperation på er (hah) Ni får stå ut.. menmen nu sitter jag vid den bärbara datan. Äntligen funkar den! Det finns jätte många bilder på den så ni kmr nog få se mycke bilder. Men det blir ju roligare med bilder. Förövrigt så var sofia och cornelia har i dag. Sofia var inte har så länge för hon skulle dansa..Men jag och cornelia kollade lite på gamla bilder . haha, vi var ju värsta fjortisarna! Det var lite kul att titta på.
Eftersom jag har nolife (enligt cornelia) så tar jag mykt bilder på blommor. (jag tror ni håller med cornelia) Så har kmr lite bilder på blommor mm x)



Nu orkar jag inte meeeeeeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0