Fredag

Hej alla!
Först skulle jag bara vilja säga att jag inte hann skriva i går. För först skulle jaj skriva rent en sak sen var det spanskan och sen träning.
Idag så är det fredag igen. Den har veckan är gått väldigt fort och det är ju skönt. Menmen idag började vi tjugo över åtta. Cornelias mamma hämtade upp mig, Alice och Erika på bällstastaiton. Dan började med eng med johan. Vi gjorde någea uppgifer. Efter de var de mellis, gratis mellis. För våran rektor ska sluta. Eftersom jag inte skrev i går så berättade jag inte att vi firade (eller hur man ska säja när någon slutar) henne. Vi år tårta och några sjöng. Menmen Efter de hade vi matte och sen slöjd, läs och spv. Sofia och cornelia skulle vara med sebbe och oskar, Alice skulle till stan, Emma skulle också det (inte med Alice..) Sofia och Karro skulle typ till karros mammas jobb eller nått. Så jag och emelie tog bussen hem. Och nu sitter jag här. Ikväll blir det tacos :D
ha en bra fredag häls frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0