HAHAH

suu alla söta.
nu sitter jag vid datan och kollar på pussycatdolls finalen. tihihi. i skolan var det väll bra. Jag betyder ju då mest för sofia xD. Efter de så väntade jag på tåget med sofia. och nu sitter jag här. I kväll är det träning till halv 10.. jag som börjar kl 8. jumpa första timmen!! palla. 
eftersom jag, frida har som humor så måste jag berätta detta..
det är spanska jag sitter mitt i mellan sofia loven och frida stälhammar. Isabelle (vår spanska lärare) frågar vad lite ord betyder då frågar hon sofia:
isabelle: Vet du hur man säger vi ses på spanska?
sofia: ääähh...
isabelle: .. det borde till och med du kunna..
sofia vaa?
hihihi. hon sa sen att hon inte menade så .. men ändå. göd vad vi skattade.
love frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0