HEJHEJ

Hejsan.
Idag så har jag varit på Freddans hockeymatch med Linn, Anton och mamma. Fredrik spelade oavgjot. Mycke bra :) När jag kom hem vid 4 tiden bestämde  jag mig för att vara duktig och röja upp lite i mitt rum. Tidigare under dagen var jag och mamma på ica (medan freddan bytte om efter hockeyn) Då hittade jag en fin kruka x) Jag köpte den och nån slags blad-plast-boll (ha ett hembakat ord :p) Som jag satte i krukan. Faktist jättefint. Jag köpte också ett fint fat som jag la ljusa stenar på och två ljus. :) Så nu är det myys i mitt rum. najs. Menmen jag var också så duktig och hittade lite gamla kläder jag tyckt varit fula men nu jag tycker är fina. Hah :) Som jag tänkte börja andvända lite. Jag har också röjt upp bland min väskor. Jag har en jäla massa väskor som är riktigt ful men samtidigt några fina :) När jag var klar i mitt rum så var de top model på tv (repris). Me love that. Min favorit är Anya tror jag. Men sen var de mat. Fläskfile med hemmagjordpotatis och beanessås. mums. Efter en god middag kommer också en god efterrätt. Det blev äpplen men kanel (och massa andra saker som Linn la i, hah) och vanlijsås. Det är suuuupergått. Men nu så ska jag och lägga mig framför tven. Det är väll sing a long eller nått. Ha en bra kväll puss frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0