ULALA

hejhej .
Denna torsdag började med musik. Vi spelade guitar. Efter de var de håltimme. :D jippi. Vi gick till vittra och kolla läget. Sen gick vi till baka till skolan och hade engelska. Vi ska typ efterlysa nån..(?)Menmen på lunchrasten, som vanligt, körde i bollruta. Mitt och Emmas lag är bäst. Cornelia får man ju inte glöma..Efter lunch så gick johan i genom lite saker och visade bra förklaringar. O tänk en av min texter visade han in för hela klassen. Johan värkar gilla min texter :S först dikten och sen detta . :O hah. 
I kväll är det träning igen.. och så måste jag göra spanskan ooooooh. orkar inte de nu . men vissa saker måste man så ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0