meyouandyou

tjolaflöjt !

Jag är trött, ont i halsen och försyld. suck Träning? NEJ. Hoppas jag blir sjuk tills imorgon. Onsdagar, den tråkigaste dan i veckan. Börjar åtta och från i morgon slutar i kl 3! oh no. De var det dåliga med dagen..

BRA va därimot nya fräsha pengar på mobilen och (min special)


Tv:n, kära leksak.

Topmodel - ofc
Sex and the city - hah               →                 →              →          ↓
Topdesign - pogram som börgar på top gillar jag :p naj mest för att slippa plugga.
( sen ska jag plugga..)
Den rätte för rosing - hha vill bara se när hon gör bort sig
Desperate housewives -  sesonstart. wuuii!

Nu i 45 min innan det är topmodel så kommer jag sitta här vi datan . jammie.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

typ exakt mina program som jag följer!

2009-03-04 @ 22:53:19
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0